Dag 6 - El Nacho

Dinsdag 26 juli, 8:28 uur

Mierda, ik heb me een beetje overslapen vandaag, maar ben gelukkig net op tijd op de formatie. Hola iedereen, ik ben El Nacho en ga vandaag vertellen wat er allemaal gebeurt in mijn eenvoudige leventje hier. Al zes dagen lang kijk ik uit naar deze dag! Vandaag gaan we samen met de leden op een lange tocht richting Mexico. Madre mía, mijn thuisland! Alle bannen vertrekken in groepjes en worden begeleid door de tweede oudste ban, de jonghernieuwers. De oudste ban is niet mee op deze toch omdat zij een culturele trip maken richting het verre Antwerpen. Daar zullen zij voor één nacht overnachten bij hoefsmid Furst Imveld die daar zijn tweede residentie heeft.


10:39 uur

De eerste groep, groep 1, is vertrokken naar Mexico! Zij mochten als eersten vertrekken omdat ze de geheime boodschap van Mayor Komfeesj als eerste konden ontcijferen.


18:30 uur

Vanavond eten we mijn tweede favoriete maaltijd: balletjes met krieken. Delicioso! Voor mijn lievelingseten moet ik nog twee nachtjes slapen. Dan zal ik mijn buikje rond kunnen eten aan een Mexicaanse delicatesse chili con carne. Dit wordt eigenhandig bereid door de hernieuwers, dus ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze een beetje culinaire ervaring hebben!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 - Biechtem Hadsek

Dag 7 - Traba D'Joos

Dag 3 - Gref Grafmaaier